Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

fredag 7 april 2017

Efit

I dag är det en efitdag och jag kom i håg det! Följ med mig under min vabbardag.
Att få vabba som farmor/mormor är fantastiskt vilken förmån vi har här i Sverige.
05.30 stiger ur sängen vid stugan. Jag vabbar i dag åt mina små hjärtegryn
06.30 på väg in till Örebro 
07.30
In i hissen och nu är lekfarmor framme hos tjejerna
08.30 gos i soffan
9.30 en redan flitigt använd blöjhink, med 2 tvååringar så går det åt en del av den varan
10.30 köra runt på syrran är kul
11.30 dags att laga lite mat 
12.30 det går galant det här, nu har hjärtarna ätit mat och nu sover dom i soffan.
13.30 jag passar på att sticka lite när de sover
16.00 föräldrarna är hemma så jag sätter mig i bilen och brottas med köerna i Örebro, snart är jag hemma i stugan.
Vid södra stationen är gräsmattan full av krokus, vackert.
17.30
Väl hemma så hamnar jag framför tvn och man kan ju lugnt säga att en sådan avslutning av veckan är inte acceptabelt.
Var kommer all ondska ifrån?









6 kommentarer:

  1. Tack för påminnelsen om att det var EFIT. Jag brukar alltid ha påminnelse men tydligen inte idag.

    SvaraRadera
  2. Inne och kikar hur dagen börjat.

    SvaraRadera
  3. Hej kikar in på din EFIT dag. Visst är det mys att få ta hand om barnbarnen.
    Mina är lite större 9 och 11 år gamla

    /Annika
    https://auroraaurum.wordpress.com/

    SvaraRadera
  4. Så härligt att få tillbringa tid med de små. Tråkigt att de är krassliga.

    Undrar detsamma, varför all denna ondska?

    SvaraRadera
  5. Vil bare sende en sympatierklæring til dere svenske i dag...
    Så fryktelig!!

    vakre krokus !! en trenger vår nå!!

    SvaraRadera
  6. Hej
    Kikar in på din dag. Visst är det bra att mor- och farföräldrar kan Vabba!

    SvaraRadera